سلام نه آنزیمای کبدیت بالا رفته
ممنونم
09982102846
سلام عزیزم خوبی ایشون خانم نوری هستن فقط روبیکا جواب میدن میتونه کمکتون کنه اگه دوست داری بهش پیام بده مشاورشون هم رایگان هستش
اقدام کردم ولی نمیدونم باردارم یا نه هیچ علائمی ندارم ففط خارش داشتم
برو دکتر ب خاطر فعال بودن زیاد انزیمای کبدته یادمه اونموق من نرفتم بعدنا حالم خیلی بد شد
والا دکتر من تو بارداریم خییییلی دکتر بی خیالی بود ولی یادمه وقتی بهش گفتم نمیدونم چرا بدنم میخاره سریییییع منو فرستاد ازمایش و گفت اگه مشکلی باشه باید ۳۷ هفته زایمان کنی
سلام عزیزم چندماهت؟خارش،بیشتر کف دست و پاهات نیست؟
سلام، ببخشید منم کل بدنم خارش گرفته و هفته ۳۵ باردارین، کف دست و پامم خیلی داغ شده
به کبد ربطی نداره الکی نترسونیدش هزار و یه علت داره خارش کل بدن اگر ادامه دار شد برو دکتر
بعضی وقتاحساسیت ب موادغذایی چیزی داری من توبارداریم اینجوری بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.