۷ پاسخ

من شربت سرما خوردگی دادم ، سیتریزین دادم الان ۲ هفته ست اصلا خوب نمیشه

دکترببر

نعوتادین دادم

بذار آبریزش داشته باشه. کمک میکنه مریضی زودتر از بدن خارج بشه

پلارژین
ولی بزار آبریزش داشته باشه

سر خود دارو نده ببر دکتر سیتریزن همون روز اثر نداره ببر دکتر شاید گلو و گوشش هم عفونت کرده باشه

اسپری بینی بِخور سرد پلارژین دیفن هیدرامین

سوال های مرتبط

مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۲ سالگی