عسگریه ک اصلا افتضاح
اگه هزینش مهم نیست ببر پیش دکتر جزینی،
خیلی کارشون خوبه
من بردم صفاری خیلی هم خوب بود
من دکتر صفاری عسگریه بود مشکلی نداشتم خیلی دستشون فرزه سریع تموم شد منم حساس بودم در نهایت گفتن چون خیلی ختنه انجام میدن و دستشون فرزه عسگریه بهتره و بردم اونجا
اگ پولش مهم نیست ببر جزینی
درباره عسگریه چیزای خوبی نشنیدم
من عسگریه رفتم راضی هم بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.