۲ پاسخ

تو سن بچه شما فعلا بابد ۳٠ بخوره
۳٠ آب و یک پیمانه شیرخشک

از الان ب بعد بزار بخابه ولی خابش بیشتر از ۴ ساعت نشه
بعد از یک ماهگی دیگه هرموقع خودش بیدار شد

حواست ب شیر باشه زیادیش باعث رفلاکس میشه

آخر شب ۶۰ تا میدم .دیگه هروقت شیرم سیرش نکنه ۱پیمونه میدم

سوال های مرتبط