تو سن بچه شما فعلا بابد ۳٠ بخوره
۳٠ آب و یک پیمانه شیرخشک
از الان ب بعد بزار بخابه ولی خابش بیشتر از ۴ ساعت نشه
بعد از یک ماهگی دیگه هرموقع خودش بیدار شد
حواست ب شیر باشه زیادیش باعث رفلاکس میشه
آخر شب ۶۰ تا میدم .دیگه هروقت شیرم سیرش نکنه ۱پیمونه میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.