اینم ناهار رژیمی . و پروتئین دار (((؛

تصویر
۸ پاسخ

من امروز تر زدم ۳ تا بیسکوییت ساقه طلایی با روکش شکلات سه تا دونه البته الویه و خامه مربای زیادددد البالو پلو و ماش پلو زیادددددد😂😂

بهبه🤤 نوش جونت گلم🌸

نوووش🥰

منم دوماهه تو رژیمم همش غذاهای رژیمی خوشمزه درست میکنم ولی دلم میخواد زیاد بخورم انقد خوشمزه س اما نمیشه🤣

مرغ چجوری مزه دار میکنی عزیزم ؟

غذایی رژیمی‌خیلی خوشمزس ولی ادم‌دلش میخواد زیااااد بخوره

نوش جان

نوش جون

سوال های مرتبط

مامان عطا🩵 مامان عطا🩵 هفته هفدهم بارداری
مامان دختر مامان دختر هفته نهم بارداری