من امروز تر زدم ۳ تا بیسکوییت ساقه طلایی با روکش شکلات سه تا دونه البته الویه و خامه مربای زیادددد البالو پلو و ماش پلو زیادددددد😂😂
بهبه🤤 نوش جونت گلم🌸
نوووش🥰
منم دوماهه تو رژیمم همش غذاهای رژیمی خوشمزه درست میکنم ولی دلم میخواد زیاد بخورم انقد خوشمزه س اما نمیشه🤣
مرغ چجوری مزه دار میکنی عزیزم ؟
غذایی رژیمیخیلی خوشمزس ولی ادمدلش میخواد زیااااد بخوره
نوش جان
نوش جون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.