۶ پاسخ

خانما من تاهفته ۱۵ حالت نبض مانند احساس میکردم ولی الان چندوقته نه حرکات حس میکنم نه نبض مانند حس میکنم جفتمم خلفی هس دکترم شنبه واسم نوبت سونو آنومالی داده لطفا راهنماییم کنید 🥺

اگر بوی منی میده کسیه اب کشدار باشه ترشح عادی باز میخوای برو دکتر ی چک کنه

سرفه کن یا عطسه ببین ترشح میاد یا نه

طبیعیه بابا منم داشتم

من از دکترم پرسیدم،ترشح شیری مشکلی نداره

ترشح یکم کشدار باشن مشکلی نداره ولی مثل اب اگر روون برو دکتر حتما

سوال های مرتبط