۴ پاسخ

عزیزم هنوز زود برا پارگی کیسه آب معمولاً ماه های آخر کیسه اب پاره میشه

برای پارگی کیسه آب اونم خود ب خودی خیلی زوده

نه ترشحه نگران نباش

نه عزیزم ترشحه ..فضای اینجا استرس بهت وارد کرده

سوال های مرتبط