۱۷ پاسخ

من سه چرخه تیتان گرفتم ۱۴ تومن
جنسش عالی
تا ۵ سالگی هم قابل استفاده‌ست

من مارک تیتان مدل سه چرخه گرفتم خیلی خوبه
بعدا هم بزرگتر شد خودش میتونه پا بزنه دیگه یه مدتک اونجوری میره
بنظرم ماشینا کوچیک میشن باید باز هزینه کنی چیز دیگه بگیری

من سه چرخه رو گرفتم شش تومن مارک خوب

من ماشین دارین بیرون میریم روش میزارم

من هر دو رو دارم خیلی خوبه

من سه چرخه لوتوس دارم از اون ماشین پلاستیکی هام دارم سه چرخه لوتوس خیلی خیلی خیلی بهتره

بنظرم اولین عکس کاربردی تره

پسر من ماشین داره ولی از وقتی راه افتاده دیگ توش نمیشینه🤕🤕🤕

به نظرم همین اولی سه چرخه رو برای بگیر بهتره
اونا پلاستیکی هستن استقامت هم ندارن پسر من ماشین قرمزه رو داره فقط گاهی تو خونه سوار میشه فرمون میچرخونه همین بدرد بیرون نمیخوره

من سه چرخه دارم به نظرم از همه چی بهتره چون ‌پدال داره تا ۶-۷سالم میتونه بشینه پدال بزنه ولی ماشینا زود کوچیک میشن کیفیتم ندارن زیاد کشیده میشن آسفالت صدا میدن من سه چرخه روکو دارم روبه مادر هم میشه تا هم میشه

مارک خوب سه چرخه بخر
والا ماشینشو سوار نمیشه زیاد

ماشین بهتره من سه چرخش گرفتم زیاد کیفیت نداره از کمر دو نصف شد

اولی بیشتر بکارت میاد

من از هر دوش دارم
ماشین بگیری خودش بیشتر بازی می‌کنه
سه چرخه وقتی بزرگ تر شد می‌تونه استفاده کنه
و بتونی بیرون بچرخونیش

ماشین قرمزه خیلی خوشگله

چند ؟

ایننن ؟ یا ۳ چرخه ایی که اول گذاشتم؟؟

تصویر

این؟؟؟؟

تصویر

سوال های مرتبط