۳ پاسخ

نکن اینکارو خواهر من

عزیزم چون بد غذاست واینکه شیر خشک مقوی تراز شیر گاوه.نه متاسفانه نگرفتم هنوز

شیر؟ بعد از دو سال اصلا شیر خشک چرا میخوره؟ مگه هنوز از شیشه نگرفتین؟

سوال های مرتبط