۷ پاسخ

ببلاک

مولتی ویتامین ویوا کیدز روزی یک سی سی بهش بده شیر خشک اپتامیل پرو هم کلا بهش بده حتما مدل پرو بگیر و سعی کن کامل و بهش شیر بدی تو شیر دادن کم نزاری

نان ۱ بده هم طعمش نسبت به بقیه بهتره هم تو شرایط کشور ما راحت تر همه جا پیدا میشه وزن دهیشم خوبه

من نان اوپتی پرو میدم راضی ام ماهی 1200تا 1300اضاف میکنه

من گیگوز میدم اوکیه

من اپتامیل میدم خوبه

دکتر دخترم گفت گیگوز و اپتامیل اما اپتامیل سخت گیر میاد

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۵ ماهگی
مامان میکایئل مامان میکایئل ۱۲ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری