مثبتی ولی برای سونو خیلی زود رفتی
سونو زوده بمون هفته ۸
ای خدا ای خدا خب گلم یکم اطلاعاتتو ببر بالا بیخودی انقد استرس نگیری .ساک حاملگی با بتای 26اخه .خب معلومه الان اصلا چیزی نیست که ببینی باید بالای 1000باشه عزیزدلم .چرا بیخود سریع انقد استرس میگیری
مثبته .بستکی به تاریخ اخرین پریودت داره. اگ زیاد از موعدت نگذشته باشه عددش خوبه .تو سونوگرافی ک بتای بالای ۱۵۰۰ نشون میده
چقد زود دکتر من سونو رو برای ۱۰ تیر نوشته توهم هم هفته منیی
مثبته ولی بتات پایینه تکرارش کن
چون منم بتا مثبت شد با عدد پایین بعد چند روز پریود شدم
عزیزم عدد بتا خیلی پایینه.چند روز دیگه تکرارش کن شاید فقط تغیرات هورمونی باشه.
بتات کمه عزیزم زود رفتی چند هفته دیگ برو
بعد برات زد از عدد 0تا5615. فوقش تو هفته ای چهارم واسه شما شاید الان 2هفته باشه
چند روز تاخیری
بتات کثبته ولی ریز میزست ک وایسا چند روزی ببین بالا میره
سلام گلم خیلی زود رفتی واسه من بتا 98بود رفتم سنو شکمی گفت هیچی نمیبینم. نه داخل رحم نه خارج رحم فعلا صبر کن 2هفته دیگه برو سنوو
من فکر میکنم بتا مثبت هست .. اما هنوز اولشه و خیلی زوده
به نظرم باید دو روز دیگه تکرار کنی ببینی دوبرابر شده یا نه .. انشالله که دوبرابر بشه
بتا کمه ولی بارداری تکرار کن بعد 48ساعت باید دوبرابر بشه واین که قطعا بااین مقدار بتا هیچی نشون نمیده خیلی زود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.