۹ پاسخ

باید سونو واژینال بدی تا مشخص بشه داخل رحمی هست یا خارج رحمی

خیلی زود رفتی عزیزم شیاف استفاده کن و فقط استراحت کن چندروز دیگه مجدد ازمایش بده اگر بالا رفته باشه مثبته ولی باید صبر کن ۸ هفته بری برای قلب و ساک

باز دوباره بتا بده بعد دو روز دو برابر شد نترس زود رفتی

خیلی زود رفتی

زود رفتی فقط

عزیزم شیاف بزار استراحت کن
خیلی زود رفتی بتا رو هم هر چند روز انجام بده افزایشی بود یعنی مشکلی نیست همه چی عالیع

بتا هر 48 ساعت تکرار کن اگر دوبرابر بشه خارج رحمی رد میشه

انشالله که خارج از رحمی نیست به خودت استرس نده عزیزم

عزیزم زود رفتی

سوال های مرتبط