بارداری عزیزم ..به این چیزا فکر نکن ..مبارکه
ن نیست نگران نباش
نه بابا ربطی به این نداره
منم بارداری پوچ داشتم تستم از تو پررنگ تر بود ربطی ندارع فقط سنو میفهمه
عزیزم بارداری سالمی داری مبارکه عزیزم ❤️
مبارکههه
فکر منفی نکن عزیزم
مبارکت باشه
به این چیزا فکر نکن مبارکت باشه
ازمثبت شدن تست فکرا منفی میکنید تا وقتی بزاین خو جاش فکر خوب کن دختر خوب گهواره میایی فقط حرص میخوری همه نا امید حس منفی بحث منفی
من خارج رحم داشتم بی بی چکم پرنگ شد
حتی بتامم منطم بالا میرف
ب این چیزا نیست اصلا
خارج رحمی با سنو فقط مشخص میشه و افت تیتر بتا
ربطی نداره اصلا ولی چرا به این چیزا فکر میکنی
فقط سنو مشخص میکنه🫠ولی مبارکه انشالله ک داخل رحمه و جنین هم تشکیل میشه ب چیزای خوب فک کن دیگ دوستم🥺♥️
چند روز پشت هم بی بی بزن اگه کمرنگ تر بشه خارج رحمیه من خارج رحمی شدم ۶ روز گذشته بود ولی خیلی کمرنگ بود
ن ربطی نداره خارج شکمی داخل سونو مشخص میشه
ای جانم مبارکت باشه قشنگمبرای ماهم دعا کن
نه ربطی نداره، فقط با سونو مشخص میشه خارج رحمی
بارداری شیمیایی هم بتا افت میکنه و ۰ میشه
تجربه ندارم منکع ولی مبارکت باشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.