۸ پاسخ

فرق ندارع اگ باردار باشی با بدترین مارک هم مثبت میوفته

مبارکه عزیزم

منم فردا میخام بزنم مارک ویتاسین

منم پنج روز مونده الان زدم اما هیچی به هیچی

و منی که ۷تیر موعدمه ولی کلی علاعم دارم

روژان خریدم خراب بود

مدیکورخیلی خوبه

صبح ناشتا بزن

سوال های مرتبط