من سر دخترم ۸ روز تاخیرم تازه مثبت شد و اونم کم رنگ ،بهم میگفتن احتمالا لقاحت دیر بوده
عزیزم نگرانت نشی تجربه خودم مال منه هروز پرنگتر میشد کاش بری یه ازمایش بدی خیالت راحت شه
عزیزم مال من هم همین طور بودرفتم سونوگفت 5هفته و4روزهسنی
نه عزیزم ربطی نداره
من یه روز بعد موعدم زدم پررنگ شد کاملا
ولی شیمیایی بود. این چیزا با بی بی چک مشخص نمیشه و ربطی نداره
صبح ناشتا اولین سرویس بهداشتی که میری باید بگیری عزیزم اون درسته
از این فکرای چرت و پرت نکن توروخدا الکی فقط خودتو اذیت میکنی
عزیزم بد به دلت راه نده بزار یه چند روز بگذره برو آزمایش بده انشالا که از چشم انتظاری در میای گلم
نه ایشالا نگران نباش
واسه مارکشه ربطی نداره عزیزم نگرتن نباش برو یه بتا بده بگو تیتر هم میخوام بهت بگن دو ساعته هم جواب امادس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.