بچها انگار ت شکمم باز نی نی هست تکون میخوره😐😐

۸ پاسخ

طبیعیه عزیزم قدیمیا میگن بچه دون جای بچه میگرده😂

از قدیم میگفتن انگاری بچه دون هستش داره جاشو پیدا می‌کنه من شنیدم حرکات و انقباضات رحمه

ماله منم‌اینجوری‌بود‌طبیعیه

رحمت داره جمع میشه

طبیعی گلم

رحمت دنبال بچه میگرده خوب میشه

برا منم یکی دوبار پیش اومدع فک کردک توهم زدم. واقعا از چیع😕😂

چ ترسناک

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان 🐣پناه🐣 مامان 🐣پناه🐣 ۱۲ ماهگی