لعنت ب واکسن بچم همش داره گریه میکنه😭

۴ پاسخ

برا ۶ ماهگی ندیدی ۴ روز کامل فقط گریه و جیغ روتاویروس داره سنگین تره😫

پاراکید بده هر4ساعت

پسر منم زیاد گریه می‌کنه 😔

الهییی🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۲ ماهگی
مامان نویان و نلین🤍 مامان نویان و نلین🤍 ۲ ماهگی