سلام خانم ها تو این هوا کلا سر نوزادهاتون میکنین ؟

۸ پاسخ

ده روز اول حتما سرش کن
اگر کولر روشنه هم سرش کن
ولی اگر خونه گرمه نیاز نیست

نه دیگه با رامپر میبرمش بیرون

من از روز اول نکردم

نه گلم

نه عزیزم
دیدم میاد جلو چشم و بینیش ترسیدم سر نکردم.
خیلی تکون میخوره توی خواب

سلام نه نمی کنم

الان فقط تو خونه زیر دکمه میپوشم براش

من روزای اول سرش میکردم ولی به بعد نه

سوال های مرتبط

مامان حَـدیـث✨🩷 مامان حَـدیـث✨🩷 ۱۳ ماهگی