خانوما برای بچه ۳ تا ۳ کیلو و ۳۰۰ ست بیمارستانی صفر باید ببریم یا ۱؟

۵ پاسخ

صفر ببر یک بزرگه

اگه برات مهمه كه قشنگ بشينه به تن بچه و استينو پاچه هاشو تا نزني صفر ببر يك بزرگ ميشه

سایز ۲ صفر برای نوزادان نارس حساب میشه سایز صفر مناسب بیمارستانه سایز یک همیشه بزرگ بوده

سایز ۱باید ببری عزیزم

۱ صفر برای نوزاد نارس

سوال های مرتبط