نه یکی دوماهی کم کن.
چون بالاخره باید لباس تو تن بچه ازاد باشه
لباسای جنس خوب باز بیشتر پوشیده میشن چون نرم هستن .و جا باز میکنن .
ولی در کل مثلا سه تا شش ماه سه ماهگی تن بچه میشه (بچه با وزن نرمال)
به برند لباس هم ربط داره بعضی ها ازاد تر هستن
بستگی به بچه داره
بعضی از برندا بزرگن
۰ تا ۳ ماه برا پسرم تا یه ماه بودن
۳تا ۶ ماه هم کلا تا ۴.۵ ماه
ب ریز درشت بودن بچه بستگی داره بعدشم سعی بکن اصلا لباسای لختی نگیری چون تا ۳ یا ۴ ماه اول زیاد نمیتونی بپوشونی الان برا من کلا نو موندن یکبارم نپوشوندم بعدشم بچه خیلی زود رشد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.