مامان یزدان
چه آزمایشی دادید برا اینکه بفهمید بچتون به چیا حساسیت داره؟ میشه لطفا به منم بگید که برم آزمایش بدم؟ خواهشا جواب بدید.
سلام من دادم چندبار
اره من دادم ۳ ماهش بود بچم
آره برای ویروس های ضعیف بهتر از ایرانی هست
تاثیر سفیکسیم از این بیشتر بود برا بچه م
آره خیر سرم ۳ ماهگی دادم دکتر نوشته بود ولی ب نظرم ۳ ماه زود بود نباید میدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.