۶ پاسخ

مامان یزدان
چه آزمایشی دادید برا اینکه بفهمید بچتون به چیا حساسیت داره؟ میشه لطفا به منم بگید که برم آزمایش بدم؟ خواهشا جواب بدید.

سلام من دادم چندبار

اره من دادم ۳ ماهش بود بچم

آره برای ویروس های ضعیف بهتر از ایرانی هست

تاثیر سفیکسیم از این بیشتر بود برا بچه م

آره خیر سرم ۳ ماهگی دادم دکتر نوشته بود ولی ب نظرم ۳ ماه زود بود نباید میدادم

سوال های مرتبط

مامان محمد صالح❤ مامان محمد صالح❤ ۱۶ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۹ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۰ ماهگی
مامان پشمک💙👶🩵 مامان پشمک💙👶🩵 ۱۴ ماهگی