۸ پاسخ

چسب نزنید، احساس عذاب وجدان به بچه میده، هرچی زمان میبره دیگه، صبوری کنید، بیشتر سرگرمش کنید، اتفاقا تایم بیشتری باهاش بگذرونید ک اصلا خودتون رو ازش دور نکنید، هروقتم خواست بهش بگید می‌می لالا کرده بیا نازش کنیم بخوابه

من تا۱هفته تمام شبا بچم بهونه میگرفت ولی سه شب اول خیلی شدید… بهش ملاتونین بده اروم میشه میخوابه…ولی میگم ک خیلی گریه میکرد دختر من خودمم پابه پاش گریه میکردم😄

۳ شب طول میکشه لباس پوشیده تر بپوش وهروقت خواست بگو اوف شده پسر من طفلک زود باور کرد نخورد به نظرم از شیر گرفتن مادر بیشتر از بچه اذیت میکنه من ۳ شب گریه کردم 😅 حال روحیم خیلی بود بود..من شب اول تو خواب خیلی عمیق که بود میدادم چون دوس نداشتم یهو بگیرم شب دوم راحت بود شب سومم تو خواب عمیق هردو دادم قشنگ خالی کنه که درد نگریه وخشک بشه شیرم ..اینجوری به من گفته بودن.

اولا که تلخک بگیر از داروخونه بعد ممکنه بفهمه چسب رو بکنه
و همش هم تمدید کن تلخک رو بزن
شب با شیشه شیر آب بذار کنار هر بار بیدار شد شیشه رو بده بخوره
یه یک هفته ای اذیتی
در طول روز میتونی نذار بخوابه که شب خسته باشه زیاد بدقلقی نکنه برای با شیر خوابیدن

یه هفته باید تحمل کنی

ی وعده ی وعده کم کن اذیت نشه.

تاپیک ترک شیرموبخون

اب بهش بده یه دوسه شب گریه میکنه ولی باید تحمل کنی بعد راحت میشی

سوال های مرتبط