عزیزم ی سوال
شما قبلا کامنت گذاشتین کگفتن یکی از قل هاتون پاش کلاب فوت
واقعا بود؟یا بخاطر دوقلویی جاتنگ بوده پاشو بد گذاشته بوده؟
آتلیه بردم
ی آشم پختم پخش کردم
عکس گرفتم با تولدش بردم اتلبه
جشن چیه که بقیه بیان بخورن و برن
جشن میگیرم
وسط جنگ بود همونجا مادرشوهرم اش پخت یه کلاه گذاشتم سرش عکس گرفتم با کاسه🤣اومدیم تهران بردم اتلیه
منک بخاطر جنگ دوبار جشنم کنسل شد از ذپق افتادم . فقط اش میپزم و اتلیه میبرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.