۶ پاسخ

عزیزم ی سوال
شما قبلا کامنت گذاشتین ک‌گفتن یکی از قل هاتون پاش کلاب فوت
واقعا بود؟یا بخاطر دوقلویی جاتنگ بوده پاشو بد گذاشته بوده؟

آتلیه بردم
ی آشم پختم پخش کردم

عکس گرفتم با تولدش بردم اتلبه
جشن چیه که بقیه بیان بخورن و برن

جشن میگیرم

وسط جنگ بود همونجا مادر‌شوهرم اش پخت یه کلاه گذاشتم سرش عکس گرفتم با کاسه🤣اومدیم تهران بردم اتلیه

منک بخاطر جنگ دوبار جشنم کنسل شد از ذپق افتادم . فقط اش میپزم و اتلیه میبرم

سوال های مرتبط