دکتر گف همین ک پاک شدی برو سنو داخلی منم روز هشتمم رفتم دیگ سر در نمیارم
تنبلیم خیلیه
روز هشتم سیکلم رفتم و فقط یک بار رابطه داشتم
تنبلی داری و فولیکول غالب نداری برای باروری ایشالا ماه بعد
مختصر و مفید اینکه تنبلی تخمدان داری و فولیکول غالب دیده نشده. اینکه مایع آزاد تو لگن نیست هم یعنی تخمکگذاری انجام نشده اگر اوایل سیکل هستی ضخامت دیواره رحم کمه ولی بالاتر میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.