بهش روزی یک سی سی مولتی ویتامین ویوا کیدز بده و شیر خشک اپتامیل پرو رو بهش کمکی بده خوب میشه
خدا نکنه گلم این چه حرفیه،هر بچه ای یه جوره
شیر خشک نمیدی بهش؟
بهداشت کلا اینطوریه من هر دفعه میرم حالمو بد میکنن و استرس میدن فقط منم پسرم دوماهگی ۵۲۰۰ بود گفتن وزنش کمه باید ببری متخصص بردم دکتر میگه کی گفته وزنش کمه وزنش خوبه که
خب وزنش ۳/۱۵۰بوده الان شده ۵/۱۵۰یعنی ماهی ی کیلو اضافه کرده
وزن بچه منم کمه ولی بچه م قشنگ اشتها داره هر چقدر بهش میدی میخوره سه شنبه نوبت داره ببینم رشد کرده بچه م
منم خیلی نگرانم به دنیا اومدنی ۲۸۰۰ بود.بهش شیر خشک ببلاگ میدم با شیر خودم😔
ای خدا چقدر ناره الهی بگردم
خوبه ماشالله
مولتی ویتامین ویواکیدز بگیر روزی یک سی سی بده شیر خشک اپتامیل پرو هم بهش بده
دختر من ۴ ماه ویک هفته ۵۵۰۰بود امروز دکتر میبرم وزن تولد ۲۷۰۰بود
خوبه عزیزم دخترمنم سه ماهگی ۵ونیم بود تازه بدوتولد۳۵۰۰بوده
باید با تولدش بسنجی عزیزم
خدا رو شکر وزنش خوبه که
دختر من توی ۴ ماهگی ۶/۲۰۰ هستش ..دکتر گفت خوبه
پسرمن وزنش کمه اشکالی نداره بعضی بچه هاباشیرخشک وزن نمی گرین..اشکال نداره بعد 6 ماه غذا کمکی بده اصل غذا..بچه هاکه باشیر وزن میگرن. باغذا لاغرمیشن
وای پسر شما هم مقل دختر من بی اشتهاست؟😭
آره وزنش خیلی کمه ولی شاید وراثتی باشه؟ دختر من ارثی وزن نمی گیره
دختر منم تو ۲ماهگیش ۴۵۰۰بود گفتن کمه
خدا رو شکر کن عزیزم وزنش خوبه بچم چهار ماه، تازه شد5600
شیرخشک آپتامیل یانان بده
وزن
کزن بچه منم کمه
شیرخودتونو فقط میخوره؟
بهش کمکی بده
وزن تولدش ؟
شیرخشک بده بهش
قدش چند بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.