۴ پاسخ

من دومی خیلی خیلی راحتر از اولی زایمان کردم
و از نظر. خودم درد کمتری کشیدم

اگه منظورت هفتس یکی از اقواممون اولیو ۳۷ هفته به دنیا اورد دومیو ۳۶ هفته
اگه منظورت تحمل درده سر دومی بچش سریع تر به دنیا امد میگفت فقط زور زده جیغ واینا نکشیده

خواهر شوهرم بچه اولش 10 ساعت طول کشید بچه دوم یک ساعت نمیدونم دلیلش چی بود

کلا بستگی به قوای بدنیت داره عزیزم ربطی نداره به اول زایمان یادوم

سوال های مرتبط

مامان مارتین مامان مارتین روزهای ابتدایی تولد