۶ پاسخ

من شیر محلی دادم ولی کم چرب چیزیم نشد

با شیر خودت یا شیر خشک آماده

من باشیرپاستوریره درست میکنم بهداشت گفت

دیرم شده

پاستوریزه زیر ۳سال بده

پاستوریزه نده بچه من رفلاکسش داغون شده بود

سوال های مرتبط

مامان مامان عاطی مامان مامان عاطی ۸ ماهگی