بیمارستان اصفهان چقد هزینت شد
طبیعی چطور بود چقد طول کشید؟
زایمان چه طبیعی چه سزارین سخته بخواد راحت باشه که هیچی
سزارین خیلی سخته
من که پنج سال از عمرم کم شد
در کل زایمان شانسی و به بدن هر کس مربوطه
من میگم جفتشم درد و عوارض داره هرکاری کنی سزارین اون ۷ لایه و بعدش کمردرد و مراقبت
طبیعی هم افتادگی و فلان درد موقع زایمان🥲
عزیزم سزارینتون اختیاری بود؟ مثلا دردش چطوری بود که میگین بد بود؟
من درد بااینک بچه اولم بود درد جفتشو کشیدم اونم بدترین شکل ولی سزارین خیلی قابل تحملتر بود برای بدن من
بسلامتی عزیزم
زایمان کلا سخته
خدا بهت توانای بده زودتر خوب بشی و از جات بلند شی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.