۳ پاسخ

واسه منم همینطوریه احساس میکنم مال خشکی پوست هستش

نمیدونم از چیه اما چند ماهه ک وسط دوتا انگشت منم همینطوریه
یکی دو روز بهتر میشه اما باز همونطوری میشه

شاید اگزماست یا حساسیته..‌ببر داروخونه براش پماد بگیر

سوال های مرتبط

مامان سلین جعفری مامان سلین جعفری ۴ سالگی