۶ پاسخ

پسرم پیش دکتر شکوهی ختنه کردم ، کارشون خوب بود واقعا، نه استرس افتادن حلقه و … نه خونریزی داشت

سلام برای پسر منم انجام داد لیزری بود .
خوب بود ولی شوهرم که همون لحظه تو اتاق بود میگفت مث حالت سوزوندن داره حالش بد شده بود میگفت کاش حلقه انجام میدادیم

من بردم خرمی خداییش خوب بود

ببرش احمد اباد سید علی رضا هاشمی فرد دستش خیلی سیک بودش

تو قاسم اباده؟

من بردم درمانگاه حجتی

سوال های مرتبط