من کمپوت انجیر و کمپوت آناناس و گردو و دسته بردم…صبح و ناهار هم ک خودشون دادن و طعم خوبی هم داشت من خوردن
من بچه اول برای زایشگاه که خرما و مغز و ابمیوه و... گفتن بیار
بعدش هم که از خونه برام ابگوشت و... می اوردن، غذای بیمارستان نمیخوردم
منم دیابت دارم ولی تو بیمارستان به شدت افت قند پیدا کردم . حتما خرما و چیزهای مقوی شیرین ببر با خودت . خیلی خیلی مهمه
روز سزارینت تا شبش نمیزارن چیزی بخوری
بعدشم میگن فقط ابمیوه و سوپ رقیق
در کل چیز خاصی لازم نیس ببری
هرچی لازمت شد میفرستی میخرن
آب میوه طبیعی
خرما
نسکافه
اناناس ببر
برش خورده اماده
شربت زعفرون ببر
خرما ببر
رانی ببر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.