آره عزیزم من از سویق مخلوط غلات و جوانه ها استفاده میکنم واسش توی غذاهاش حتی کاچی و فرنی هم باهاش درست کردم به عنوان میان وعده بهش دادم خورده خیلی دوست داشته از حکیم بانو گرفتم سویق رو
آره عزیزم من به بچهام از چهار ماه و نیم شروع کردم غذای کمکی دادم چون رفلاکس پنهان داشت سویق های حکیم بانو رو گرفتم تو اکثر غذاهاش میریزم جدا هم باهاش براش فرنی درست میکنم خوبه
بله خیلی مفید
من ای بانو گرفتم
تو سوپ و کوکو و پوره سیب زمینی میزدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.