۵ پاسخ

هرکی بدنش فرق داره بعضیا شیرشون زیاده بعضام مثل من از بس کمه مجبور شدم شیر خشک بدم دیگه آخرشم شیر خودمو نخورد و قطع شد

منم شیرم خیلی کمه
آخر شب ک میشه سینم شل میشه هرچی فشار میدم یک ذره هم نداره
قرص لاکتاول بگیر بخور با رازیانه هم دم کن بخور من همین یکمم ک دارم بخاطر همیناس

علاوه بر اون کلا یه سینمو از اول نگرفت خشک کردم درکل با یک سینه شیر میدم

منم اینجوری م .به بچم کمکی شیر خشک میشم.کاریش نمیشه کرد .هر کی سیستم بدنش یه طوریه

اگه بچه مک نزنه کم کم خشک میشه
وقتی تلاش کردی و نشده شیر خودتو بدی اصلا ناراحتی و عذاب وجدان نداره

لیدی میل بخور چیزای مقوی بخور☺️
شیر افزا بخور

سوال های مرتبط