۲ پاسخ

منم ۱۰ خرداد روز ۱۱ سیکلم بود که یک فولیکول ۲۰ داشتم آزادسازی زدم امروز تست زدم منفی شد دیگه مطلقا ناامید شدم

روز ۱۶ تا ۱۸ دقیق ترین جوابه. ایشالا مثبت میشید.

سوال های مرتبط