۲ پاسخ

منم 12ازاد سازی تست زدم منفی بود دل درد وکمردرد پریودی دارم

بزار 7روز از پریودیت بگذره بعد تست بزن شاید لقاح دیر گرفته

سوال های مرتبط

مامان پرنسس خونه🩷 مامان پرنسس خونه🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری