یا استراحت یا سرکلاژ چیز بدی نیست که راه چاره داره
سرکلاژ باید بشی احتمالا از الان استراحت مطلق شو فقط برای دسشویی بلند شو اونم فرنگی برو
واژینال ندادی؟
نهایتا سرکلاژ میشی جای نگرانی نداره .مگه استراحت نداشتی ؟
منم ۲۷ بودم سرکلاژ شدم
احتمالا سرکلاژت کنن
استرس نداشته باش
عزیزم خب باید ب دکترت بگی دگ
اون بهت میگه چیکار کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.