الان رفتم سونو انومالی طول سرویسکم ۲۷ نمیدانم چکار کنم خیلی پایین

۷ پاسخ

یا استراحت یا سرکلاژ چیز بدی نیست که راه چاره داره

سرکلاژ باید بشی احتمالا از الان استراحت مطلق شو فقط برای دسشویی بلند شو اونم فرنگی برو

واژینال ندادی؟

نهایتا سرکلاژ میشی جای نگرانی نداره .مگه استراحت نداشتی ؟

منم ۲۷ بودم سرکلاژ شدم

احتمالا سرکلاژت کنن
استرس نداشته باش

عزیزم خب باید ب دکترت بگی دگ
اون بهت میگه چیکار کنی

سوال های مرتبط

مامان قند.نباتم مامان قند.نباتم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری