برای منم ۳۰ ولی دکترم نگفت کمه تازه گفت میتونی رابطه ام داشته باشی ولی من از اول نداشتم اصلا هم دوست ندارم رابطه
چقد زود اومد پایین باز یکیدیگه بده احتمالا اشتباع شده باشه
چون بچه بزرگ میشه میات پایین دیگ سنگین تر میشه
سلام خانما من یکم شکمم اون قسمتی ک بچە هست سفت شدە مثاین میمونە سرما تو تخم دانم رفتە شیاف پروژسترون بزارم خطر داره
شکمی دادی یا وژاینال
خب باید سرکلاژ بشی من ۳۳ بود فوری سرکلاژ کردن هفته ۱۶
۳۰ به بالا سیفه ولی باز ببین دکترت چی میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.