۱۰ پاسخ

بستگی به امادگی ذهنی و جسمی بچه و البته مادر داره.
از دو و نیم شروعشه تا ۳ونیم حتی ممکنه تو بعضی بچه ها طول بکشه

شرایط هر بچه متفاوته معمولا از دوسال و نیم شروع به آموزش کنی و سه سالگی از پوشک بگیری خوبه

هروقت خودش آماده باشه

هروقت مثانش اماده شد

من از یک سالگی شروع کردم
بازی
قصه
...
قبل یکسالگی براش عروسک جیش کن خریدم
میخام بهت بگم یعنی شروع کزدم ولی حتی یک روز هم پوشکش رو باز نکردم
ولی باهاش کار کردم
خودش یه شب گف دیگه پوشکم نکن
کمتر از ۲۴ ساعتم تموم شد
بهمن از پوشک گرفتمش
روز دوم تازه سرما خورد
تا امروز یک بار هم خطا نداشته
ببین بچت اماده نباشه اذیت میشه اول امادگی روانی
بعد جسمش که احازه داد راحت تموم میشه من تو تاپیکام نوشتم

دونیم سال تا ۳ سال

دو و نیم شروع کنی خودتو بچه کمتر حرص میخوری ولی باز ۳سالگی خیلی بهتره

هر زمان که احساس کردی آمادگی داره

2 سال و نیم والا خواهر من 17 ماهگی پوشاک نمیزنه میکه گرونه

۲ و نیم تا ۳

سوال های مرتبط

مامان 💫💫💫💫 مامان 💫💫💫💫 ۲ سالگی
مامان ماهلین👨‍👩‍👧 مامان ماهلین👨‍👩‍👧 ۳ سالگی