من ۱۷ ماهگی گرفتم خیلی هم راضی هستم
خیلی به بچه ربط داره
عزیزم دخترمن دقیق دوسالو دوماهشه .نگرفتم و فعلا هم قصدشو ندارم چون امادگیشو هنوز نداره.منظورم ازامادگی این هس ک وقتی میبرمش دستشویی میگم جیش کن اصلا هنوز مکانیسمشو نمیدونه.میشینه اما نمیدونه باید چکارکنه.بچها کاملا باهم متفاوت هستن…بستگی ب شرایط بچتون داره
بهترین سن سه سالگیه عزیزم، بدون خطا و راحت.
علمی ۳_۴سال بهترین زمانه.من خودمم تجربه کردم و بی نهایت راضیم
دقیقا منم نمیدونم باید چیکار کنم
دخترم اصلا همکاری ندارع نمیدونه کی خبر بده جیش داره
بعد ی عده میگن ۲ ساعت ی بار ببریم جیش کنن ولی من داخل نیم ساعت سه بار لباس شو عوض کردم جیش کرده بود ب خودش
بعد ی عده هم اطرافم هستن نه دختره فلانه باید الان دیگه بگیری عفونت میگیره
خیلی اذیتم
عزیزم بستگی به بچه داره ببین کی امادگی داره که میتونه بگه دسشوییشو من پسرمو تقریبا ۳ هفته ای هست گرفتم واذیتم نکرد شکرخدا گاهی خطا داره اما زیاد نیست
من پسرم چهارماه از پوشک گرفتم والانم راحت میره دستشویی خبرم میکنه
من الان ۲هفته شروع کردم از پوشاک گرفتن شدم بعضی موقع ها خطلا میده
من یکی از قلامو امادگی داشت گرفتم ی ماهه
ولی اون یکی نه
عزیزم بهترین سن وقتی که بچه علایم امادگی داشته باشه دکتر میگفت اصلا سن ملاک از پوشک گرفتن نیست ولی متخصصان گهواره میگن سه سالگی و شیر که دکتر میگه اگر بچه تغذیش خوبه حتی ببشتر دوسالم میشه داد مبگن یکسالگی 😆
سلام من پسرم یکسال و نیم بود عادتش دادم فقط شبا پوشک میکنم چون زیاد شیر میخوره الان دستشویی داشته باشه میگه
من ک فعلا هنوز امادگی نداره احتمالا دو سه ماه دیگه شروع کنم
دختر من الان پاش میسوزه، عرق سوز میشه، خودش پوشکو میکشه پایین میگه پی پی عکی، دوس نداره پوشک کنم ولی خبر هم نمیده حاضرم نیست داخل دسشویی بیا جیغ میزنه نمیدونم چکارش کنم
هر وقت آمادگی داشت
من از وقتی هوا گرم شده روزا پسرمو پوشک نکردم زود زود مثلاً هر نیم ساعت یه بار میبردمش دستشویی الان جیش داشتنی میگه ولی اگه پیپی داشته باشه میگه پوشکم کن 🙄 انگار از پی پی میترسه ولی بازم شبا پوشک میکنم
هوا گرمه طفلیا گناه دارن آدم خودش تو این گرما به زور یه هفته نوار بهداشتی رو نگه میداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.