دوستان اینم جواب ازمایش همه چیش خوبه؟جنسیت نمیشه فهمید؟

تصویر
۶ پاسخ

نشونه دکترت بده عزیزم احتمالا غربالگری دوم بنویسه

گلم نشون دکترت دادی آزمایش تو

فري بتا زير ٤٠پسره ك برا شما هشت هست
و عدد مام زير يك هست احتمالا پسر

به گفته دوستان،فری بتا زیر ۱باشه پسره
بالای۱دختر

من زیر۱عع ولی دکتر جنسیت تشخیص نداد😅

بله خوبه

خدا شکرت
سالم

سوال های مرتبط

مامان ثنا مامان ثنا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلارا و تو دلی مامان دلارا و تو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان نیلا و آیلا💕 مامان نیلا و آیلا💕 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجک مامان جوجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فاطمه و علیرضا مامان فاطمه و علیرضا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هامین🩵👶🏻 مامان هامین🩵👶🏻 ۵ ماهگی