۶ پاسخ

منم نمیتونم چیزای جدید امتحان کنم

من موز سیب پرتقال ملون طالبی هندونه زردآلو هلو سرلاک سوپ آبگوشت نون سنگک هرچی دستم باشه میدم😅😅

من همه چی به جز عسل و مرکبات

گردو آسیاب کردم ولی نمیخوره زیاد ...

والا من نخود لوبیا قرمز و سفید عدس لپه همه رو دو روز خیس کردم بعد یکم تفت دادم بعد ریختم تو سینی گذاشتم جلو آفتاب خشک شد بعدش آسیاب کردم دوباره ی تفت دادم ریختم تو شیشه تو همه غذا هاش میریزم

موز سیب . فرنی و حریره . سوپ برنج جوپرک هویج سیب زمینی کدوحلوایی عدس جعفری

سوال های مرتبط