خیلی بالانیست قند نرمال تا ۹۰ باید باشه شما چند تا بالاتری گلی
سلام.یه کم قند ناشتا تون بالاست.اگر سابقه ی قندخون در خانواده و خودتون ندارید.رژیم غذایی تون رو رعایت کنید
شیرینی جات و قند رو حذف کنید.مصرف ماکارونی و سیب زمینی و برنج رو کمتر کنید و مایعات بیشتر مصرف کنید.و تا حدی اگه مشکل ندارید سعی کنید استراحت مطلق نباشید و پیاده روی روزانه در برنامه روزانه تون باشه.
و مجدد بعداز ۲هفته آزمایش قندتون رو تکرار کنید.
آره بالاس ازمنم 102بودرعایت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.