خانم ها آزمایشم می شه نگاه کنید قندم خیلی بالا

تصویر
۳ پاسخ

خیلی بالانیست قند نرمال تا ۹۰ باید باشه شما چند تا بالاتری گلی

سلام.یه کم قند ناشتا تون بالاست.اگر سابقه ی قندخون در خانواده و خودتون ندارید.رژیم غذایی تون رو رعایت کنید‌
شیرینی جات و قند رو حذف کنید.مصرف ماکارونی و سیب زمینی و برنج رو کمتر کنید و مایعات بیشتر مصرف کنید.و تا حدی اگه مشکل ندارید سعی کنید استراحت مطلق نباشید و پیاده روی روزانه در برنامه روزانه تون باشه.
و مجدد بعداز ۲هفته آزمایش قندتون رو تکرار کنید.

آره بالاس ازمنم 102بودرعایت کن

سوال های مرتبط

مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩷دخملیم 🩷 مامان 🩷دخملیم 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩷دخملیم 🩷 مامان 🩷دخملیم 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩷دخملیم 🩷 مامان 🩷دخملیم 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری