هیچ بیمارستانی
بیمارستانا دولتی
بیمارستان های دولتی که طرف قرارداد با بیمت هستن
طبق مصوبه شورای عالی بیمه سلامت و ماده ۴۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تمامی مادران بارداری که فاقد هرگونه بیمه پایه هستند، از زمان تأیید بارداری تا پایان شیردهی تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار می گیرند و کودکان آن ها تا سن پنج سالگی نیز بیمه می شوند
شما اتباع ی درسته ؟!
بدون بیمه هیچ بیمارستانی
با بیمه سلامت میشه زیر ۱۰ تومن
میلاد فکر کنم رایگان باشه یا کم باشه
اهل کجایی عزیز؟
مگه زایشگاع نمیرین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.