انتی رو حتما برو...یه سری مشکلا هست که فقط تو سونو مشخص میشه.اصلا بحث بیماری و ایناهم نباشه مثلا ممکنه طول سرویکستون کم باشه و حتا احتیاج به استراحت مطلق داشته باشید.بدون سونوگرافی از کجا میخواید متوجه شید؟
برو حتما عزیزم انشالله همه چی خوبه
حتما میرم گلم
الانم میتونی بری انتی بدی فردا صبح برو حتما انجام بده ب فکر پوچی هستی هنوز خدای نکرده شاید مشکلی داشته باشه
چرا نمیری انتی
انتی رو حداقل میرفتی دیگه فوقش باید سلفری بدی
ینی ان تی هم نرفتی ؟
غربالگری ها خیلی مهم هستن تو رو خدا جدی بگیرینشون
وا تو دیگه چه بیخیالی هستی 😅
تشکیل قلب
انتی نرفتی😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.