سلام کسی میدونه انقباض چه مدلیه؟

۲ پاسخ

من اول نفسم تنگ میشد، تپش قلب می‌گرفتم، بعدش زیر دل و کمرم (همون قسمتی که تو پریود درد می‌گیره) یهو با فشار جمع میشد و انگار به پایین کشیده می‌شد؛ همون موقع بچه هم خودش رو تو شکم سفت می‌کرد

شکم سفت میشه نفس کشیدن سخت

سوال های مرتبط

مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رها مامان رها روزهای ابتدایی تولد
مامان نبات✨️🩵 مامان نبات✨️🩵 ۱۱ ماهگی