خانوما کسی میدونه انقباض چطوریه؟؟؟؟



بارداری

۳ پاسخ

از واژن درد شروع میشه میاد تا قله رحم
حین درد رحم سفت سفت میشه که اصلا انگشت نمیره داخل
بعد از یه تایمی منظوم میشه و دردش مثل پریودی شدیدتره

مثل پریودی شدیدتره میگیره ول میکنه

دردت میگیره و ول میکنه توو فاصله منظم

سوال های مرتبط

مامان پشمیلا🩷 مامان پشمیلا🩷 ۸ ماهگی
مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 ۶ ماهگی
مامان 🌙ماهی مامان 🌙ماهی ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان یارا مامان یارا ۱۳ ماهگی