سلام خانوما انقباض چطوریه؟

۳ پاسخ

بچه خودشو سفت کنه همه ش، چندروز پشت هم باشه، بدون کمترین شل شدگی...یا وگر شل میکنه خیلی کم شل میکنه...ربطی به درد نداره، من درد اصلا نداشتم ولی دو سه هفته بود بچه همه ش خودشو سفت میکرد رفتم دکتر گفت یکم انقباض داری

درد داری
کل شکمت سفت سفت میشه

درد پریودی

سوال های مرتبط

مامان پشمیلا🩷 مامان پشمیلا🩷 ۸ ماهگی
مامان 🌙ماهی مامان 🌙ماهی ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان مامان پارسا 💙 مامان مامان پارسا 💙 ۴ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۳ ماهگی