سلام بچها انقباض چطوریه 🤔

۴ پاسخ

درد از بالا به سمت پایین می‌کشه
مثلا یک دقیقه درد دارع باز ده دقیقه دیگه دوباره درد داری همین طوری درد هات زیاد تر و طولانی تر میشه

کل شکم عین سنگ سفت میشه ، همزمان گر میگیری نفست سخت میشه

مثل درد پریودی…میزنه ب کمر و ول میکنه

شکمت سفت می‌شه

سوال های مرتبط

مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 ۶ ماهگی
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان پارسا 💙 مامان مامان پارسا 💙 ۴ ماهگی
مامان نانا مامان نانا هفته سی‌وششم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۲ ماهگی
مامان یارا مامان یارا ۱۳ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۰ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۳ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۵ ماهگی
مامان پشمیلا🩷 مامان پشمیلا🩷 ۸ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی