سلام خانوما درد انقباض چطوریه؟

۴ پاسخ

مثل درد پریودی زیردلت درد میگیره و ول میکنه هرچند دیقه این اتفاق میوفته

من الان 2 شبه شکمم گرفتگی داره

من احساس میکنم شکمم سنگین میشه و کشاله رانم درد میگیره طوری ک درازکشیدم سنگینیشو حس میکنم

لعنت به این انقباض دوروزه استرس تومن انداخته شکمم سفت میشه بدون درد خودش خوب میشه دوباره نمیدونم چیهه😭😭

سوال های مرتبط

مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان پشمیلا🩷 مامان پشمیلا🩷 ۸ ماهگی
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 ۲ ماهگی
مامان مامان پارسا 💙 مامان مامان پارسا 💙 ۴ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۳ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۲ ماهگی