مثل درد پریودی زیردلت درد میگیره و ول میکنه هرچند دیقه این اتفاق میوفته
من الان 2 شبه شکمم گرفتگی داره
من احساس میکنم شکمم سنگین میشه و کشاله رانم درد میگیره طوری ک درازکشیدم سنگینیشو حس میکنم
لعنت به این انقباض دوروزه استرس تومن انداخته شکمم سفت میشه بدون درد خودش خوب میشه دوباره نمیدونم چیهه😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.