خانوما درد زایمان و انقباض چطوریه؟

۴ پاسخ

ای وای😢
دردیه‌ ک کم گم شروع میشه رو به بیشتر رفته رفته دردات نزدیک هم میشه شدید تر مثل درد پریودی ولی ۱۰ برابر بیشتر

من این دردو کشیدم متاسفانه تو هفته ۲۰که خیلی بده اول ی چیز شبیه درد پریودی کم کم شدید میشه و پیچش میگیره و میزنه به سر دل دور ناف بعدش خدای نکرده خونریزی و ....😓 خیییلی سخت و دردناکه خیییییلی

اولش مثل دردپریودیه دل و کمد باهم درد میگیره و یکمی شکم سفت میشه کم کم بیشتر میشه
درد زایمان مرتبه و ریتم داره تکرار میشه

یکی تو گهواره درد داشته و نمیدونسته درد زایمانه فکر کرده دلپیچه اس تو ۷ ماهگی بچه اش فوت شده بدنیا اومد

سوال های مرتبط

مامان نانا مامان نانا هفته سی‌وششم بارداری
مامان السا مامان السا هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخملیم🩷🌸 مامان دخملیم🩷🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۲ ماهگی
مامان nine🍼🐣 مامان nine🍼🐣 روزهای ابتدایی تولد